Terminologiya
Marcom şirkəti bütün layihələri özəl proqramlaşdırma əsasında həyata keçirir.
Şirkətimiz tərəfindən təqdim olunan admin panel 85% funksional olduğu üçün sifarişçinin
qarşı tərəfdən asılılığı minimuma enir.
İşlərimiz
CF
Ceyhun Farzaliyev
Marcom şirkətinin icraçı direktoru
Bazarın inkişafını istəyən böyük şirkətlər öz xırda işlərini yeni formalaşan və ya kiçik agentliklətə də etibar etmələrində
fayda var.
Bu, agentliklərdə həm böyük şirkətlərlə işləmə vərdişləri formalaşdıracaq, həm də onların maliyyə dayanıqlığını az da olsa
təmin edəcək. Beləliklə də böyük şirkətlər uzun perspektivdə özləri üçün seçim imkanlarını genişləndirmiş olacaqlar.
CF
Ceyhun Farzaliyev
Marcom şirkətinin icraçı direktoru
Bazarın inkişafını istəyən böyük şirkətlər öz xırda işlərini yeni formalaşan və ya kiçik agentliklətə də etibar etmələrində
fayda var.
Bu, agentliklərdə həm böyük şirkətlərlə işləmə vərdişləri formalaşdıracaq, həm də onların maliyyə dayanıqlığını az da olsa
təmin edəcək. Beləliklə də böyük şirkətlər uzun perspektivdə özləri üçün seçim imkanlarını genişləndirmiş olacaqlar.
CF
Ceyhun Farzaliyev
Marcom şirkətinin icraçı direktoru
Bazarın inkişafını istəyən böyük şirkətlər öz xırda işlərini yeni formalaşan və ya kiçik agentliklətə də etibar etmələrində
fayda var.
Bu, agentliklərdə həm böyük şirkətlərlə işləmə vərdişləri formalaşdıracaq, həm də onların maliyyə dayanıqlığını az da olsa
təmin edəcək. Beləliklə də böyük şirkətlər uzun perspektivdə özləri üçün seçim imkanlarını genişləndirmiş olacaqlar.
CF
Ceyhun Farzaliyev
Marcom şirkətinin icraçı direktoru
Bazarın inkişafını istəyən böyük şirkətlər öz xırda işlərini yeni formalaşan və ya kiçik agentliklətə də etibar etmələrində
fayda var.
Bu, agentliklərdə həm böyük şirkətlərlə işləmə vərdişləri formalaşdıracaq, həm də onların maliyyə dayanıqlığını az da olsa
təmin edəcək. Beləliklə də böyük şirkətlər uzun perspektivdə özləri üçün seçim imkanlarını genişləndirmiş olacaqlar.
CF
Ceyhun Farzaliyev
Marcom şirkətinin icraçı direktoru
Bazarın inkişafını istəyən böyük şirkətlər öz xırda işlərini yeni formalaşan və ya kiçik agentliklətə də etibar etmələrində
fayda var.
Bu, agentliklərdə həm böyük şirkətlərlə işləmə vərdişləri formalaşdıracaq, həm də onların maliyyə dayanıqlığını az da olsa
təmin edəcək. Beləliklə də böyük şirkətlər uzun perspektivdə özləri üçün seçim imkanlarını genişləndirmiş olacaqlar.
CF
Ceyhun Farzaliyev
Marcom şirkətinin icraçı direktoru
Bazarın inkişafını istəyən böyük şirkətlər öz xırda işlərini yeni formalaşan və ya kiçik agentliklətə də etibar etmələrində
fayda var.
Bu, agentliklərdə həm böyük şirkətlərlə işləmə vərdişləri formalaşdıracaq, həm də onların maliyyə dayanıqlığını az da olsa
təmin edəcək. Beləliklə də böyük şirkətlər uzun perspektivdə özləri üçün seçim imkanlarını genişləndirmiş olacaqlar.
CF
Ceyhun Farzaliyev
Marcom şirkətinin icraçı direktoru
Bazarın inkişafını istəyən böyük şirkətlər öz xırda işlərini yeni formalaşan və ya kiçik agentliklətə də etibar etmələrində
fayda var.
Bu, agentliklərdə həm böyük şirkətlərlə işləmə vərdişləri formalaşdıracaq, həm də onların maliyyə dayanıqlığını az da olsa
təmin edəcək. Beləliklə də böyük şirkətlər uzun perspektivdə özləri üçün seçim imkanlarını genişləndirmiş olacaqlar.
CF
Ceyhun Farzaliyev
Marcom şirkətinin icraçı direktoru
Bazarın inkişafını istəyən böyük şirkətlər öz xırda işlərini yeni formalaşan və ya kiçik agentliklətə də etibar etmələrində
fayda var.
Bu, agentliklərdə həm böyük şirkətlərlə işləmə vərdişləri formalaşdıracaq, həm də onların maliyyə dayanıqlığını az da olsa
təmin edəcək. Beləliklə də böyük şirkətlər uzun perspektivdə özləri üçün seçim imkanlarını genişləndirmiş olacaqlar.
CF
Ceyhun Farzaliyev
Marcom şirkətinin icraçı direktoru
Bazarın inkişafını istəyən böyük şirkətlər öz xırda işlərini yeni formalaşan və ya kiçik agentliklətə də etibar etmələrində
fayda var.
Bu, agentliklərdə həm böyük şirkətlərlə işləmə vərdişləri formalaşdıracaq, həm də onların maliyyə dayanıqlığını az da olsa
təmin edəcək. Beləliklə də böyük şirkətlər uzun perspektivdə özləri üçün seçim imkanlarını genişləndirmiş olacaqlar.
“Brendinq” sorğusu üzrə tapılan nəticə 29
Marcom şirkəti brendinq xidmətlərinin sayını artırır. Yerli şirkətlər ilə
əməkdaşlığı genişlənir.
Azərbaycanın marketinq və kommunikasiyalar şirkəti Marcom, ölkədə 300-dən
çox müxtəlif fəaliyyət istiqamətli şirkətlərin partnyor olduğu Marsol sahibkarlar klubuna
partnyor seçildi.
Daha ətraflı
Marcom şirkəti brendinq xidmətlərinin sayını artırır. Yerli şirkətlər ilə
əməkdaşlığı genişlənir.
Azərbaycanın marketinq və kommunikasiyalar şirkəti Marcom, ölkədə 300-dən
çox müxtəlif fəaliyyət istiqamətli şirkətlərin partnyor olduğu Marsol sahibkarlar klubuna
partnyor seçildi.
Daha ətraflı
Marcom şirkəti brendinq xidmətlərinin sayını artırır. Yerli şirkətlər ilə
əməkdaşlığı genişlənir.
Azərbaycanın marketinq və kommunikasiyalar şirkəti Marcom, ölkədə 300-dən
çox müxtəlif fəaliyyət istiqamətli şirkətlərin partnyor olduğu Marsol sahibkarlar klubuna
partnyor seçildi.
Daha ətraflı
Marcom şirkəti brendinq xidmətlərinin sayını artırır. Yerli şirkətlər ilə
əməkdaşlığı genişlənir.
Azərbaycanın marketinq və kommunikasiyalar şirkəti Marcom, ölkədə 300-dən
çox müxtəlif fəaliyyət istiqamətli şirkətlərin partnyor olduğu Marsol sahibkarlar klubuna
partnyor seçildi.
Daha ətraflı
Marcom şirkəti brendinq xidmətlərinin sayını artırır. Yerli şirkətlər ilə
əməkdaşlığı genişlənir.
Azərbaycanın marketinq və kommunikasiyalar şirkəti Marcom, ölkədə 300-dən
çox müxtəlif fəaliyyət istiqamətli şirkətlərin partnyor olduğu Marsol sahibkarlar klubuna
partnyor seçildi.
Daha ətraflı
Marcom şirkəti brendinq xidmətlərinin sayını artırır. Yerli şirkətlər ilə
əməkdaşlığı genişlənir.
Azərbaycanın marketinq və kommunikasiyalar şirkəti Marcom, ölkədə 300-dən
çox müxtəlif fəaliyyət istiqamətli şirkətlərin partnyor olduğu Marsol sahibkarlar klubuna
partnyor seçildi.
Daha ətraflı